lørdag den 25. april 2009

Allister

Ja så har jeg altså endelig fundet et navn til min lille kommende sheltie-dreng. Han skal hedde Allister. Et smukt skosk navn, der kan matche hans storebror, med det også skotsk inspirerede navn Elliott :)

I går fredag d. 24/4, fyldte hvalpene allerede 4 uger, og halvdelen af ventetiden er gået. Det er simpelthen gået så stærkt! Om 4 uger kan turen atter gå til Ribe og kennel Voicy, men denne gang er det med en lille sort pelsklump på skødet på vej hjem!

Der er rigtig mange ting der skal nås inden Allister arriverer. Bl.a. skal jeg have hvalpesikret mit computerhelvede af ledninger under skrivebordet, og andre potientielt hvalpefarlige affærere rundt om i huset.

Jeg er meget spændt på hvordan Elliott vil tackle omvæltningen med en hvalp i huset. Ingen tvivl om at han vil blive enormt fornærmet, i den første tid. Men jeg er sikker på at når han først har accepteret Allister, at han vil blive den bedste og kærligste storebror.

Jeg må sige at jeg er lidt nervøs for denne sammenføring, for det skal bare gå godt! Men selvfølgelig gør det også det.

Det er jo op til mig, at sørge for at de begge har egen tid, og privatsfære, og lærer hinanden godt at kende.

Louise fra Voicy sender rigtig mange dejlige billeder af Allister, og det er bare skønt når man ikke lige kan drøne derover hveranden dag og se hvalpe! Her er et par skønne billeder af Allister 4 uger, og hans søster Dahlia:











Ingen kommentarer:

Send en kommentar