tirsdag den 14. april 2009

Hjemme fra påskeferie

Så er vi kommet hjem fra en dejlig påskeferie i Sverige.
Elliott har nydt det, og vejret har været skønt!
Han bliver altid lidt af en vildhund når vi er deroppe, han kan løbe rundt i skovene, og går uden snor på, og så 'glemmer' han nogengange lidt at lystre.

Jeg havde dog en dejlig oplevelse da vi var ude og aftentisse. Jeg hørte noget rummensteren i buskene, og jeg kunne bare se stjerne i Elliotts øjne da vi begge fik øje på en kæmpe elg der listede rundt. Elliott var lige på vej til at springe, da jeg rungede et højt "BLIV" og det dygtige dydsmynster blev stående!! (Det havde jeg IKKE regnet med!) Dygtig dreng.

Elliott har i løbet af ferien også fået et nyt kælenavn: Ordensmagten. Han kommer nemlig styrtende hver gang der sker noget andet end normalen og bjæffer alvorligt, som om han spørger: "Hvad sker der her??? Har I tilladelse???"
Måske hans næste hundetegn skal være en lille sherifstjerne?

Billederne må jeg få uploaded i morgen.

I morgen skal vi desuden også til vores første træningstime i dogdancing!! (vi missede første træning pga. påskeferien, men vi har øvet flittigt!)
Det glæder vi os begge meget til. Så mere om det i morgen når vi kommer hjem.

Forsinket glædelig påske til alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar