søndag den 3. maj 2009

Allister 5 uger

I dag har jeg modtaget billeder fra Louise (Kennel Voicy) af Allister. Hvalpene er nu 5 uger gamle, og har fået krudt i numsen. De har nu fået lov at gå på opdagelse ude på terrassen. Toget som nærmest kører igennem Louises baghave, har de også taget i stiv pote :)

Allister ligner en helt lille bamse. Han er meget mere krøllet i pelsen end Elliott var i den alder. Elliott så mere ud som hans bror Dahlco på dette billede:



Så det bliver rigtig spændende at se hvordan hans pels udvikler sig som voksen.

I denne uge skulle hvalpene også stilles pænt og officielt op! Det har nok ikke været helt nemt med sådan en flok!








Jeg synes bare at Allister har de smukkeste aftegninger. Han er endnu lidt lyserød på snuden, så det bliver også spændende at se om den bliver helt sort, eller om han beholder den lyserøde "blomst" :)

Jeg glæder mig i det hele taget meget til at få ham hjem og følge hans udvikling!

Men der er tonsvis der skal gøres inden han træder ind ad døren, så det er godt der er en 3 ugers tid endnu!












Her er Allister med søster Dahlí. Hun er, næstefter Allister selvfølgelig, min absolutte favorit, og jeg er glad for at hun skal bo hos Christine fra Kennel Ahl, så jeg kan følge med i hvordan hun udvikler sig. Hun skal nok blive en smuk smuk showhund!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar