onsdag den 13. maj 2009

Mit Lys i Horisonten

På en trist aften som denne, besluttede jeg mig endelig for at poste min lille "Hyldest Video" til Elliott. Det var meningen at den skulle laves med billeder fra hele hans liv, men da vi nåede til 12 uger, havde jeg brugt så mange billeder at musikken var slut. Så der må komme en fortsættelse
Elliott er opkaldt efter dragen Elliott og disnyes film fra 1977.

I filmen møder den forældreløse dreng Peter, en stor venlig drage ved navn Elliott. Han kan gøre sig usynlig og får på den måde Peter ud i en hel masse ballade, fordi Peter får skylden for Elliotts unoder. Ikke desto mindre elsker de hinanden, og Elliott roder bod på det ved at hjælpe Peter med at stikke af fra sin onde adoptivfamilie, og finde et nyt kærligt hjem til ham hos den smukke Nora, og hendes far i byens fyrtårn. Til sidst forlader Elliott Peter, for nu skal han ud og finde et andet barn at hjælpe.

På samme måde blev Elliott min redning, da han flyttede ind i 2006. Han har hjulpet mig ubeskriveligt her i tilværelsen, og jeg er overbevist om at den dag han bliver gammel (Meget gammel, mindst hundrede millioner år) så har jeg det godt og har fået min egen familie, og så må Elliott drage videre i det næste liv og hjælpe et andet barn.

Videoen er med titelsangen fra Peter og Dragen. "Jeg er dit lys i horisonten".

Elliott du er mit lys i horisonten!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar